Home Omakase



[如何切Toro?] [如何搓壽司飯?] [Home Omakase] [Kayli Jane 100Days]

事緣係佢哋成日都問我點解仲未整youtube片。。嗰日一齊慶祝囡囡100日大, 咁啱訂咗啲 Toro, 海膽 ,白蝦, 三文魚子等等等等。。。 就即興拍咗一啲零零碎碎嘅無聊片段,砌埋一齊就成為咗《如何切toro。。在家吃廚師發板》嘅video啦😀
@johnfungmagic
@emaninsomniac
@sisleychoi

我哋幾個好似上Playgroup咁亂咁整。。。
睇返啲片真係好開心! 平時得閒錄多啲片段真係好重要!到老咗之後,仲可以記得自己同朋友都無聊🤭🤭🤭🤭 條片係有啲長,如果大家覺得太長, 多多包涵🤭條片純粹係為紀念嘅片段。。。 PS: 搵一間信得過嘅地方買海膽同刺身真係好重要!有時候買咗平貨, 一啲都唔新鮮,真係令到成餐飯食得唔開心! 請得朋友返嚟食飯,又覺得對唔住自己朋友。。。 今次呢個video入面既魚生海膽刺身 ,我係搵@uni_brother 訂嘅!
我試咗幾間唔同嘅海鮮檔,同埋一啲專賣海膽嘅公司,我覺得 @uni_brother 有信心保證!!( 絕對唔係廣告,所有嘢全部我自己自費的!) 試過有啲海鮮檔, 收到海膽嘅時候,海膽係有好重嘅尿壓味,同埋已經溶曬!

所以故事教訓,千祈唔好貪平, 有時候價錢貴少少的公司,佢地係有良心 ,而且對每件貨品都有執著有責任心!

Comments